პროექტ-გაკვეთილი ბიოლოგიაში
მე_10 კლასი
საკვების მნიშვნელობა.მცენარეული და ცხოველური საკვები.
ვიტამინები, მათი დანიშნულება(საკვები და საჭმლის მონელება)
პრობლემის აქტუალობა
მოსწავლეთა ინტერესების გათვალისწინებით შეირჩა
თემა, რათა მოსწავლეებს
პრაქტიკაში გამოეყენებინათ წინარე
თეორიული ცოდნა, ორგანული
ნივთიერებების ( ცილების, ცხიმების , ნახშირწყლების) ფუნქციისა
და როლის შესახებ, მცენარეულ და ცხოველურ
პროდუქტებში.
გაკვეთილის მიზანი:
მოსწავლეებმა
მოიძიონ ინფორმაცია მცენარეულ
და ცხოველურ საკვებში
ორგანული ნითიერებების შემცველობის
შესახებ.
იმსჯელონ ვიტამინების როლზე
და მოიძიონ ინფორმაცია
ვიტამინების ნაკლებობით გამოწვეულ
დაავადებებზე.
განივითარონ
პრეზენტაციის უნარი, შექმნან
მუშაობის ამსახველი სლაიდები,
ვიდეო
განიმტკიცონ
კვლევითი , ვარაუდის გამოთქმის
, მოდელის აგების , ინფორმაციის ორგანიზების , დროის ლიმიტის , თანამშრომლობის
შემოქმედებითობის, პასუხისმგებლობის უნარის, ტექნიკური ცოდნა_უნარების გამოყენება.
ამოცანები
17 _01_2017წ
პროექტ_გაკვეთილის იდეის განსაზღვრა,
ფუნქციების არჩევა, ჯგუფების შექმნა,
ურთიერთობების ფორმების დადგენა.
24_01_17 მოპოვებული ინფორმაციის
ანალიზი.
31_01-17 მოპოვებული ინფორმაციის ანალიზი.
02_02_17 საჭირო
მასალის შეძენა.
.
10-02_17 პრეზენტაციისათვის მზადება.
16_02_17 პროექტ_ გაკვეთილის ჩატარება.
გამოყენებული რესურსი
ადამიანური
რესურსი_საგნის პედაგოგი, მე_10 კლასის
მოსწავლეები
ტექნიკური რესურსი_კომპიუტერი, პროექტორი
ხორბლის ფქვილი, კაკალი, მზესუმზირა, ვაშლის წვენი,
სახამებლის წებო, იოდი,დამბალი ბრინჯი, მარლა, წყალი ,ჭიქა, თაბახი, სინჯარა.
გაკვეთილის
მსვლელობა
1 კლასის ორგანიზება
პრეზენტაციის შეფასების კრიტერიუმის
გაცნობა(2წთ)
2 პრეზენტაციები
ჯგუფის მიერ(6ჯგუფი)
3 პრეზენტაციის
შეფასება
4პროექტ_გაკვეთილის შეჯამება _შეფასება(2წთ)
პროექ_გაკვეთილის შედეგები
მოსწავლეთა
დინამიური ცოდნა ფუნქციურ
ცოდნად გადაიქცა
მოსწავლეებმა გამოიკვლიეს ვიტამინების
ნაკლებობით გამოწვეული დაავადებები
გამოთქვეს
ვარაუდი ცილების არ არსებობით გამოწვეული
დაავადებების შესახებ.
გააკეთეს პრეზენტაცია
შექმნეს მუშაობის ამსახველი
სლაიდები, ვიდეო
-
„
No comments:
Post a Comment