კრიტერიუმები
|
დაბალი
1-2 ქულა
|
საშუალოზე დაბალი
3-4 ქულა
|
საშუალო
5-6 ქულა
|
საშუალოზე მაღალი
7-8 ქულა
|
მაღალი
9-10 ქულა
|
აზრის დამოუკიდებლად ჩამოყალიბება.
მსჯელობა
|
იშვიათად ლოგიკურად, დამაჯერებლად აყალიბებს აზრს.იშვიათად
მსჯელობს კონკრეტული საკითხის შესახებ.
|
ზოგჯერ ლოგიკურად,დამაჯერებლად აყალიბებს აზრს.ზოგჯერ მსჯელობს
კონკრეტული საკითხის შესახებ.
|
საუბრობს თანამიმდევრულად, ხშირად ლოგიკურად, დამაჯერებლად
აყალიბებს აზრს.ხშირად მსჯელობს კონკრეტული საკითხის შესახებ.
|
ყოველთვის საუბრობს თანამიმდევრულად,ლოგიკურად, დამაჯერებლად
აყალიბებს აზრს.
ყოველთვის მსჯელობს კონკრეტული საკითხის შესახებ.
|
|
საკითხის განხილვა
|
ვერ წარმოაჩენს საკითხის არსს, უჭირს ბიოლოგიური პროცესების აღწერა,
ვერ პასუხობს დასმულ კითხვებს,უჭირს ბიოლოგიური ტერმინების გამოყენება.
|
ინფორმაციის გადმოცემისას იშვიათად შეუძლია საკითხის არსის
წარმოჩენა. იშვიათად აღწერს და ადარებს ერთმანეთს ბიოლოგიურ პროცესებს. დასმულ
შეკითხვებზე იშვიათად ლოგიკურად/ ადეკვატურად პასუხობს.
|
ინფორმაციის გადმოცემისას ზოგჯერ შეუძლია საკითხის არსის წარმოჩენა.
ზოგჯერ აღწერს და ადარებს ერთმანეთს ბიოლოგიურ პროცესებს.დასმულ შეკითხვებზე
ზოგჯერ ლოგიკურად/ადეკვტურად პასუხობს.
|
ინფორმაციის გადმოცემისას ხშირად შეუძლია საკითხის არსის
წარმოჩენა. ხშირად აღწერს ადარებს ერთმანეთს ბიოლოგიურ პროცესებს. დასმულ
შეკითხვებზე ხშირად ლოგიკურად/ადეკვატურად პასუხობს.
|
ინფორმაციის გადმოცემისას ყოველთვის შეუძლია საკითხის არსის
წარმოჩენა.ყოველთვის აღწერს და ადარებს ერთმანეთს ბიოლოგიურ პროცესებს.საუბრისას
ყოველთვის იყენებს ბიოლოგიურ ტერმინებს, ცნებებს.
|
მონაცემთა
ანალიზი
|
ვერ აკეთებს მონაცემთა ანალიზს
|
იშვიათად აკეთებს მონაცემთა ანალიზს და წარმოადგენს
სხვადასხვა ხერხით(დიაგრამა, ცხრილი )
|
ზოგჯერ აკეთებს მონაცემთა ანალიზს და წარმოადგენს სხვადასხვა ხერხით
(დიაგრამა,ცხრილი)
|
ხშირად აკეთებს მონაცემთა ანალიზს და წარმოადგენს სხვადასხვა
ხერხით(დიაგრამა, ცხრილი )
|
აკეთებს მონაცემთა ანალიზს და წარმოადგენს სხვადასხვა ხერხით
(დიაგრამა, ცხრილი)
|
დასკვნების გაკეთება
|
უჭირს დასკვნების გაკეთება
|
მონაცემთა ანალიზის საფუძველზე იშვიათად აკეთებს სათანადო
დასკვნებს.
|
მონაცემთა ანალიზის საფუძველზე ზოგჯერ აკეთებს სათანადო დასკვნებს.
|
მონაცემთა ანალიზის საფუძველზე ხშირად აკეთებს სათანადო დასკვნებს.
|
მონაცემთა ანალიზის საფუძველზე აკეთებს სათანადო დასკვნებს
|
შეფასების რუბრიკა
Subscribe to:
Posts (Atom)
No comments:
Post a Comment